Blog

Чи буде гофротара затребувана в майбутньому?

Страница доступна на другом языке: Ру

Екологи не дрімають. Екологічний підхід до ведення бізнесу перетворився з екстравагантної новації в обов’язкові вимоги. Щоб завоювати сучасних покупців, компанії повинні приділяти увагу турботі про навколишнє середовище. Більшість інтернет-магазинів відправляють замовлення в гофроящиках, багато виробничих підприємств упаковують свою продукцію в гофротару. Адже картонні коробки придатні для вторинної переробки. Гофрокартон стає найпопулярнішим пакувальним ресурсом. Але не так давно все було інакше.

Як ми обходилися без гофрокартону

Ще пару десятиліть тому ніхто не замислювався про етичне ведення бізнесу. Нормативні акти не зачіпали екологічний аспект. І ніхто не дбав про упаковцу товарів. У багатьох сферах підприємництва використовували пластикові пакети, ящики і контейнери. Пластик був головним пакувальним матеріалом, особливо в супермаркетах.

Тільки одна німецька мережа «Lidl» за рік випустила 3500 тонн пластикових пакетів для продуктів. А таких мереж налічувалося кілька десятків в кожній розвиненій країні.

Згодом пластика стало так багато, що виникли складнощі з його утилізацією. У природних умовах пластик розкладається сотні років. Штучна утилізація вимагає великої кількості ресурсів. Масове накопичення відходів, складності зі зберіганням та утилізацією сміття привели до пошуку нових рішень.

Поступово людство стало більш свідомим. Всі стали розуміти шкоду пластикового сміття. І великим компаніям довелося підлаштовуватися під вимоги суспільства, щоб зберегти репутацію своїх торговельних марок.

Новий напрямок

Перероблений картон – найбезпечніший для природи тип упаковки. Гофрокороба є найбільш екологічно чистою тарою. Після використання вони легко піддаються переробці або розкладаються приблизно за рік. Це натуральний матеріал, який не завдає шкоди природі.

Застосування картону дозволяє скоротити кількість сміття на планеті. Експерти вважають, що картонні коробки з часом повністю витіснять пластикову упаковку. У багатьох країнах, та й у нашій країні, уже вживають заходів щодо обмеження кількості пакетів та інших пластикових пакувальних рішень.

Європейський союз поставив мету для країн-учасниць: домогтися зниження кількості пластикової упаковки на 80%. Данія стала першою європейською країною, яка ввела податок на пластикові пакети. У країнах, які не є членами Євросоюзу, також застосовуються заходи проти пластикового сміття. США, Канада, Китай, Мексика працюють над обмеженням пластикової упаковки.

В Україні багато магазинів відмовляються від поліетиленових пакетів, пропонуючи тканинні сумки, пакети з паперу. Інтернет-магазини використовують для відправки замовлень своїм клієнтам гофроящики. Тобто, в світі чітко простежується прагнення до екологічного ведення бізнесу.

Гофрокартон або пластик

або

Незважаючи на доведену шкоду пластика, у нього знаходяться захисники. Деякі бізнесмени досі вважають, що пластик – це кращий пакувальний матеріал. Він коштує недорого, зберігається довго.

Але з плином часу все більше підприємців втрачають інтерес до пластика. Адже лідируючі виробничі підприємства та інтернет-магазини використовують гофротару і не втрачають покупців. При переході на картон витрати збільшуються незначно, зате зростає довіра клієнтів. На гофроящики можна наносити флексодрук з логотипами і необхідною інформацією, впізнаваність бренду не втрачається.

Що чекає нас у майбутньому?

Звичайно, ми ще далекі від того, щоб відмовитися від пластику назавжди, але попереду вже з’явилася надія. Нас чекають великі зміни, які допоможуть навколишньому середовищу процвітати, а людству – жити в світі з чистою природою. Кожен з нас може наблизити цей час, якщо буде думати про екологію і нести відповідальність за свої дії.

Якщо ви є власником інтернет-магазину, або маркетологом у великій або маленькій компанії, зверніть увагу на картонну упаковку. Пам’ятайте, що думка про товар та компанію складається з дрібниць. Коли клієнти побачать упаковку вашого товару, вони зроблять висновки про ваш бізнес. І в ваших силах зробити так, щоб ця думка була позитивна.

Якщо ви не займаєтеся бізнесом, подумайте, які товари ви купуєте. Ви можете внести свій внесок в турботу про навколишнє середовище. Вибирайте товари, які упаковані в біорозкладні гофрокороба. Відмовтеся від пластику в принципі. Коли свідомих підприємців та покупців стане більше, світ стане прекрасніше …